Thursday, October 16, 2008

B4-7

"weh! mlm ni kite g b*#&k jom!!"


"kedai levis bukak pukul 3pagi"


"nak g kajang ke mentari court nih?"


"mentari court la, kajang tak lawa!"


"tgk su jom, su terbaek!!"


Kalau duduk kat rumah ni, ni la ayat2 yang biasa keluar dari mulut budak2 ni. Pasal apa aku tak payah la nak cerita. Korang cari la apa maksud ayat2 ni. Aku saja nak tulis ayat2 nih. Biar orang tahu sikit apa aktiviti budak2 ni. Kepala aktiviti siapa lagi kalau bukan Mr.N dan Mr.G. Mr. Ape*# pun boleh tahan jugak. Sama naik je. Cik ijau pun lebih kurang juga. Aku tulis benda ni bukan nak burukkan siapa2. Tapi lepas aku tahu ada orang2 yang berkaitan yang baca benda alah yang aku tulis ni, aku saja nak dedah kan sikit aktiviti diorang ni. Tujuan asal? Ini tujuan aku :



WARNING : "kepada Mr.G. aku tau cik nad ko baca blog nih, so baik ko jaga jaga(alamak aku terulang 2kali laa...) sblom aktiviti ko di dedahkan.(hahahahaha) yang laen pun same..xde kompromi2 dah!!.(harharharhar)"



Be good =)

1 comments:

Anonymous said...

lan..nak jerit dalam viva lagi?