Thursday, October 16, 2008

Serabot!

Nak hidup pun susah....Haisy...Tapi memang life macam tu pun. Kalau senang baik tak payah hidup. Entah la, lately banyak sangat berfikir. Macam2 ada dalam kepala ni. Kalau buat list aku rasa mau makan 10helai muka surat A4 paper. Banyak sangat. Kalau lah boleh suruh otak ni berhenti kan senang.Akhir2 ni banyak assignment dan project yang kena disiap kan. Tambah pula dengan test yang tak pernah nak berhenti. Pergh!! Betul2 pecah otak.Hidup dah la makin malas, kalau makin rajin takpe lah. Tapi bukan itu yang kacau kepala otak aku sekarang ni. Tapi benda lain. Perkara yang hanya setengah2 orang yang tahu. Susah kalau nak explain. Soalan yang selalu keluar. " btol ke ape aku buat nih?", "ape la nak jadi ngn diri ko ni?", "ape jadi future nanti eh?". Aku banyak fikir pasal masalah aku yang lepas2. Kepala ni tak pernah nak stop. Jadi cam pening kadang2. Betul ke pertimbangan yang aku buat selama ni? Betul ke keputusan aku sebelum ni? Kadang2 aku rasa benda yang aku buat ni boleh menyebabkan aku hilang semua benda. Aku tak rasa orang akan sokong aku bila aku buat decision macam ni. Tapi aku dah pun buat keputusan itu. Dan aku buat berdasarkan fikir diri sendiri. Untuk kebaikan diri sendiri. Apa orang lain cakap, atau apa yang diorang fikir itu bukan urusan aku. I've made my decision and i've to live with it. As simple as that. And i'll do whatever it takes for me, myself, dan bukan untuk orang lain. Not being a selfish person but just nak fikir pasal diri sendiri lebih. Tu je.



Give up =p

2 comments:

hanim saidin said...

ni ape plak?xciter pn:(

parkos said...

ni xde pape la..bengong2 je..hahaha